Odmiany buddyzmu

Czym jest medytacja? Nie jestem jaźnią ani rozumem. Nie jestem umysłem ani myślą. Nie mogę być słyszane ani oddane w słowach, ujęte do wnętrza zapachach ani schwytane wzrokiem. Nie znajduję się w środku świetle, wietrze, na ziemi ani wewnątrz niebie. Jestem przytomnością plus wcieloną radością - błogością pełną błogości. ( Siankara )Słowo "medytacja" używane do określenia buddyjskiej praktyki nie jest najtrafniejsze. Pochodzi ono z łaciny (meditatio) i oznacza zagłębianie się myślach, rozmyślanie. Być przypuszczalnie z większym natężeniem odpowiednim słowem byłaby "rozważanie" (łac. contemplatio = przypatrywanie się), która odnosi się właściwie aż do intuicyjnego, bezpośredniego postrzegania niż koceptualnej analizy. Bardziej upowszechniło się tymczasem epitet "medytacja", które tym samym nabrało nowego znaczenia, jako że istotą buddyjskiej staż negacja logiczna są intelektualne rozważania.W buddyzmie medytacja oznacza "bezwysiłkowe pozostawanie w środku tym co jest". Można wywołać owo na mocy uspokojenie umysłu a utrzymywanie tego stanu, wewnątrz którym na bank manifestuje się litość także mądrość. Inna nauki techniczne polega na pracy z kanałami energetycznymi naszego ciała tudzież wizualizowaniem form buddów. Najbardziej efektywną metodą jest stałe utożsamianie się spośród własną doskonałą naturą buddy także postrzeganie łącznie co się wydarza jako czystego. Warto do wnętrza tym miejscu naznaczyć słowa Szamara Rinpocze, cenionego mistrza ze szkoły Karma Kagyu: "Medytacja być może świadczyć mrowie różnych rzeczy - niektórym kojarzy się kobieta wielce spośród wizjami, sensacyjnymi doznaniami i tajemnicami. Naprawdę nie jest niczym takim; jest owo uporządkowany tresura, na amen logiczny zaś konkretny. Niektórzy lubią, kiedy do wnętrza medytacji pojawiają im się najróżniejsze odczucia, wibracje, energie tudzież inne sensacje. To jest zwyczajne fantazjowanie. Nie chodzi nam o żadne egzotyczne doznania."Najpierw uspokój szare komórki koncentrując się na własnym naturalnym oddechu. Bezkształtny prąd powietrza wchodzi plus wychodzi wskroś nos. Myśli oraz dźwięki po prostu bez skrępowania przepływają, w rzeczy samej w jaki sposób chmury na bezkresnym niebie. Nie chwytaj ich, ani nie usiłuj porzucić. Koncentruj się wręcz przeciwnie na oddechu. Uświadom sobie z jakiego powodu medytujesz. Celem medytacji jest uzyskanie dystansu przy przeszkadzających uczuć plus bezpośrednie doznanie pełnej przytomności także nieograniczonej otwartości. Tylko w tamtym czasie będzie się wewnątrz stanie tak sprowadzać dobrodziejstwo innym. Wyobraź sobie podczas gdy wewnątrz główny punkt klatki piersiowej, na wysokości serca pojawia się małe tęczowe światło. Stopniowo rozprzestrzenia się ono jeszcze z większym natężeniem wewnątrz ciała. Kiedy w tym momencie wnikliwie je wypełnia, rozpuszczają się wszystkie osobiste cierpienia, trudności a przeszkody. Następnie przestrzeń niezadrukowana wypływa spośród ciała we wszystkich kierunkach plus wypełnia całą przestrzeń. Dzięki temu rozpuszczają się cierpienia wszystkich istot, a kula ziemska zaczyna wysyłać nieograniczonym szczęściem, jest pełen nieograniczonego potencjału. Wszystko jest przeniknięte wyzwalającym znaczeniem dodatkowo pierwotną doskonałością. Wizualizację tęczowego światła, które wypływa spośród ciała utrzymuj no długo jakże chcesz. Możesz też trenować na zdanie ewentualnie w umyśle mantrę Buddy Współczucia:OM MANI PEME HUNG, wyrażając obok okazji żądza szczęścia na rzecz wszystkich istot (do wnętrza tym podobnie jak dla siebie). Jeżeli powtarzanie mantry wydaje się tobie czymś zbytnio egzotycznym, możesz na przestrzeni wizualizowania światła, po prostu rozmyślać, iż rozpuszczają się wszelkie negatywności w środku tobie i w środku innych. Postaraj się odbierać to, owszem głęboko dodatkowo wyraźnie, jakim sposobem przeciwnie potrafisz. Kończąc medytację spróbuj zostać w tym stanie najwyższej błogości, otwartości, empatii zaś zarazem pełnej przytomności w istocie długo, niczym potrafisz. Spoczywaj bez rozproszenia w bezpośredniej obecności, w "tu a a więc". Po chwili bliźniaczy świat pojawia się od nowa - estetyczny plus doskonały. Każdy atom wibruje radością oraz jest utrzymywany wewnątrz całości w poprzek miłość. Wszystko jest świeże tudzież nowe, pełne nieograniczonych możliwości. Wszystkie istoty pojawiają się jako doskonałe, wakacje istoty, niezależnie od tego innymi słowy o tym wiedzą, azaliż też nie. Wreszcie spośród przestrzeni wyłania się się podobnie nasze truchło, mimo to w tej chwili obecnie ferie od czasu słabości a chorób. Dawniej byliśmy naszymi ciałami, współcześnie je posiadamy - są na rzecz nas narzędziem przynoszenia pożytku innym.Na upadek wyobraź sobie, iż wszystkie dobre wrażenia, jakie się pojawiły w trakcie medytacji, stają się nieograniczone dodatkowo docierają do wszystkich istot rozpuszczając ich cierpienie i dając im wewnątrz zamian jedyne trwałe sukces - rozpoznanie natury własnego umysłu. Szczerze zadedykuj wszystkim swoją praktykę, możesz zrobić owo używając poniższej, tradycyjnej buddyjskiej formułki tzw. Życzeń Czterech Niezmierzoności (miłość, kondolencje, frajda, równość)

Śniła mi się katastrofa lotnicza, w środku której zginęło wiele osób. Dokładnie widziałem rozbitek samolotu. Obudziłem się roztrzęsiony również było mi niedobrze. Następnego dnia włączyłem telewizję dodatkowo przeżyłem szok, jako że był w ową stronę pokazany zaiste taki tenże sam wypadek, kto widziałem we śnie. Jak owo się mogło jeżyć się?Śpiąc, macie dopuszczenie do innych wymiarów także czasów. Ty zobaczyłeś wydarzenie, aż do którego przyczepiony był potężny towar emocjonalny, tym samym przejąłeś odsetek uczuć osób biorących do wnętrza poprzednio udział. Dlatego zapamiętałeś całokształt rzeczywiście wyraźnie.Często śnią mi się trzęsienia ziemi oraz inne klęski żywiołowe do wnętrza chwili, jak faktycznie mają miejsce. Gdy istotnie się losy, czuję się wyczerpany. Dlaczego?Potrafisz dostrajać się aż do tych wydarzeń fizycznie. Twój wizja opuszcza twoje konkret i udaje się spośród misją ratunkową, by pomóc tym, którzy umarli, oraz ażeby pokrzepić ocalałych. Budzisz się sponiewierany, ponieważ bardzo ciężko pracowałeś. (...)Kiedy moje dzieci dawny małe, nieraz śniło mi się, iż wewnątrz domu wybuchał pożar, tudzież ja nie mogłam ich wszystkich uratować. Budziłam się spanikowana. Sen ustał, kiedy dzieci podrosły.Takie zdarzenie ano miało teren zabudowany wewnątrz twoim poprzednim wcieleniu, a przeczucie paniki przenigdy negacja logiczna zostało uwolnione. Kiedy twoje dzieci uprzedni małe, nieuświadomione wspomnienia przebijały się aż do świadomości. Tego rodzaju objęcia Morfeusza jednocześnie uwalnia porcja zablokowanych emocji również pomaga oswobodzić się z ich uścisku. (...)Jeżeli przyśni mi się wydarzenie czy też klęska, co mogę zmajstrować?Możesz istnieć w środku stanie kogoś ostrzec, lecz ta pojedynczy człowiek prawdopodobnie nie wziąć twoich słów poniżej uwagę. Możesz jednakże modlić się o bezpieczeństwo dodatkowo pomocnik dla ofiar. Otaczaj całe wypadek światłem oraz poproś anioły o pomagier w bezpiecznym przejściu tym, którzy umierają.Mój potomek męski zmarł, będąc w dalszym ciągu niemowlęciem. W dniu, który byłby jego dwunastymi urodzinami, śniło mi się, że przyszedł do mnie szczyl mężczyzna. Uśmiechnął się aż do mnie. Wyglądał promiennie dodatkowo czułam, że owo właśnie mój syn. Powiedział, iż u niego ogół w środku porządku. Czy mam rację?Tak, przebywając w środku duchu, twój potomek męski dorastał wraz spośród tobą zaś twoją rodziną. Jego psyche wybrała ten procedura doświadczania a wzrostu, w miejsce życia w ciele fizycznym. Rzeczywiście spotkał się spośród tobą w dniu dwunastych urodzin, żeby zastrzec sobie cię, że pełnia u niego w porządku.Miałam aborcję, oraz nadal poroniłam a czasem śni mi się dwoje dzieci bawiących się radośnie w środku ogrodzie. Czy mogą znajdować się owo duchy tej dwójki, którą straciłam? Jeżeli istotnie, to do wnętrza jaki metoda mogę im przynieść ulgę?Owszem, duchy tych dwojga dzieci przychodzą do ciebie w snach, żeby przypomnieć ci, iż wsio u nich w środku porządku. W swoich ciałach duchowych dorastają wraz z tobą i rozwijają się, w miarę jak na przykład ty oraz twoja familia uczycie się a doświadczacie. Bardzo im pomożecie, jeśli potwierdzicie ich obecność. Możecie, na przykład, zawiesić na choince bombkę lub zasadzić kwiat w środku ich imieniu, sprawiając, iż poczują inherencja do waszej rodziny. Najbardziej pomożecie im, będąc szczęśliwi natomiast wznosząc zbyt negacja logiczna proste modlitwy. (...)Gdy byłam w środku ósmym miesiącu ciąży, przyśniło mi się, że odwiedziła mnie mała sikorka i powiedziała, jakże ma na opinia oraz że jest moją córką. Czyż owo nie cudowne? Gdy się urodziła, nadałam jej sława, które zdradziła mi we śnie.Tak, owo wiernie cudowne. Musiałaś istnieć nader otwarta plus wrażliwa, jak tylko córeczka miała sposobność nawiązania z tobą racja żywego dodatkowo wyraźnego kontaktu. Wibracja imienia dziecka jest wielce ważna zaś przywołuje do niego wiele lekcji. Zazwyczaj miano przekazywane jest z umysłu dziecka do matki telepatycznie.Dlaczego świeża wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane od momentu duszy w większości wypadków dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią albo nie chcą się spośród nimi w środku danej chwili uporać. Spychają je do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od momentu świadomości na skroś krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce podarować twoją uwagę na ukryte treści, próbuje nie trafić cenzora przez przemienianie wiadomości lub uczuć w środku relacja, grę słów lub metaforę, które możesz nadal rozszyfrować.W który rodzaj mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, iż każda kawałek twojego snu owo pewien aspekt ciebie, przekazujący news, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do wiedza życie każdej tej części, zaś zarówno słyszysz ją również wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, lada dzień znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie zaś duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę uzyskać reperkusje na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o zesłanie ci snu, który przedstawi podejście w charakterze najkorzystniejsze na rzecz wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu również przetłumaczeniu takiego snu musisz udać się w ciągu jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, przestrzeń kosmiczna uzna, że nie podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat raczej bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce krocie pieniędzy, których negacja logiczna była w środku stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej nadal pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, jednakże nadal powiedziała, że negacja logiczna ma czasu ani siły na uprawianie pracy również dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana dodatkowo oszukana, oraz wiedziałam, iż uczucia te mnie z nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, czyli powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, azali też odczepić całą tę kulę plus następstwo, zwalniając ją spośród konieczności spłaty? Które emisja było właściwe z duchowego punktu widzenia? Który krok wysłałby wszechświatowi poprawną news? Uważałam, że pożyczam jej te finanse, kierując się współczuciem, aliści przypadkiem na odwrót tworzyłam relację datek–oprawca?Poprosiłam anioły o zesłanie mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca incydent: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę w ową stronę pójść a je usunąć.Zinterpretowałam to tak bardzo: Muszę anulować obciążenie finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, że anuluję jej dług. A z kolei podziękowałam aniołom zbytnio zapewnienie mi w rzeczy samej kosztownej lekcji! (...)Czy mogę tłumaczyć sny innych osób?I nie inaczej, dodatkowo nie. Niektórzy mieszkańcy mają duże zdolności parapsychiczne oraz mogą uregulować się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas podczas jak wiele z nich wydaje się jasnych zaś oczywistych, to różni zasoby siły roboczej postrzegają rzeczy w środku niepodobny sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne upodobania tudzież przekonania. Bezpieczniej będzie wciągnąć śniącego aż do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się w środku snach mają owo samo sens dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie należy pomnieć, żeby upewniać się do wnętrza swoim wnętrzu, co wiadomy znak oznacza właśnie na rzecz ciebie. (...)Jaki jest cel koszmarów a dlaczego populacja je mają? Co można spośród tym wykonać?Koszmar raz wewnątrz razem wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które częstokroć tłumione są od czasu niesłychanie długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała pozycja w środku czasach twojej młodości, dzieciństwa ewentualnie wewnątrz innym wcieleniu, są uwięzione w środku twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś nadmiernie bezsilny lub asteniczny, by poradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże zbyt każdym wszystkiego, kiedy takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie być obcykanym przez koszmary. Często pomaga dokładne odnowa wewnątrz myślach takiego snu, u jednoczesnym wyobrażaniu sobie, iż ma się natężenie stawienia czoła danej sytuacji. Następnie trzeba dogodzić te uczucia w środku taki postępowanie, w jaki nie można było tego dopuścić się w środku czasie, jak było się istotnie bezbronnym.Koszmar powracający sugeruje, że w tej chwili od momentu długiego czasu dusisz w środku sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce pozostać uwolniona.Straszny sen prawdopodobnie egzystować też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj wokół siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą posiadać konsekwentny wjazd aż do twojej energii, zaznacz w szczególności, iż mogą łatwo naruszać tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.Dlaczego świeża wiadomość przesyłana we śnie jest zakodowana?Informacje przesyłane odkąd duszy w większości wypadków dotyczą emocji. Ludzie tłumią je lub im zaprzeczają, ponieważ negacja logiczna potrafią ewentualnie nie chcą się spośród nimi do wnętrza danej chwili uporać. Spychają je aż do umysłu nieświadomego, który odcięty jest od czasu świadomości poprzez krytycznego cenzora. Kiedy twoje Wyższe Ja chce zwymiotować twoją uwagę na ukryte treści, próbuje chybić cenzora na skroś przemienianie wiedza lub uczuć wewnątrz bajka, grę słów lub metaforę, które możesz dalej rozszyfrować.W kto maniera mogę rozszyfrować swoje sny?Pamiętaj, że każda wymiary twojego snu owo obojętnie jaki dyscyplina ciebie, przekazujący nius, jaką masz usłyszeć. Gdy przyjmujesz aż do zasób wiedzy życie każdej tej części, zaś także słyszysz ją dodatkowo wysłuchujesz, co ma aż do przekazania, niebawem znajdziesz się na ścieżce aż do zrozumienia samego siebie zaś duchowego wzrostu. (...)Czy we śnie mogę dostać odzew na moje dylematy?Oczywiście. Poproś aniołów o deportacja ci snu, który przedstawi wynik gdy najkorzystniejsze dla wszystkich zaangażowanych. Jednakże po przywołaniu tudzież przetłumaczeniu takiego snu musisz podążyć za jego wskazówkami. Jeżeli tego zaniechasz, przestrzeń kosmiczna uzna, iż negacja logiczna podchodzisz aż do swoich duchowych dążeń na poważnie.W ciągu kilku lat trochę bezmyślnie pożyczyłam przyjaciółce mnóstwo pieniędzy, których nie była w stanie oddać. Ponieważ była w środku podbramkowej pozycji, dałam jej coraz pewną sumę na poczet pracy, jaką miała dla mnie wykonać. Pieniądze wzięła, aliści od tego czasu powiedziała, iż negacja logiczna ma czasu ani siły na przeprowadzenie pracy oraz dodaje je do pierwotnego długu! Czułam się rozgniewana również oszukana, plus wiedziałam, iż uczucia te mnie spośród nią wiązały. Stanęłam przed dylematem, azaliż powinnam domagać się zwrotu pieniędzy, co byłoby na rzecz niej naprawdę trudne, czy też odczepić całą tę kulę dodatkowo następstwo, zwalniając ją z konieczności spłaty? Które fortel było właściwe spośród duchowego punktu widzenia? Który działanie wysłałby wszechświatowi poprawną wiadomość? Uważałam, iż pożyczam jej te kapitał, kierując się współczuciem, lecz przypuszczalnie dopiero tworzyłam relację naiwniak–oprawca?Poprosiłam anioły o zsyłka mi snu zawierającego potrzebne mi wskazówki. Rano przyśniła mi się następująca awantura: – Pośrodku salonu sąsiadki ułożyłam górę cegieł. Zdaję sobie sprawę, że muszę w tamtym miejscu pójść i je usunąć.Zinterpretowałam owo tak: Muszę znieść ciężar finansowe, jakie położyłam na drodze przyjaciółki. Tego samego dnia napisałam jej, iż anuluję jej dług. A potem podziękowałam aniołom za przyrzeczenie mi w taki sposób kosztownej lekcji! (...)Czy mogę oddawać sny innych osób?I racja, dodatkowo nie. Niektórzy społeczność mają duże zdolności parapsychiczne także mogą dostroić się aż do znaczenia snów kogoś innego. Podczas podczas podczas gdy wiele z nich wydaje się jasnych oraz oczywistych, owo różni społeczeństwo postrzegają rzeczy w środku obcy sposób. Większość ludzi rzutuje na przedstawiane im sny własne zapatrywania także przekonania. Bezpieczniej będzie porwać śniącego do samodzielnego odkrycia jego wiadomości. (...)Czy niektóre symbole pojawiające się wewnątrz snach mają to samo waga dla wszystkich ludzi?Owszem, niektóre symbole mają uniwersalne znaczenie. Jednocześnie wypada pomnieć, żeby upewniać się do wnętrza swoim wnętrzu, co ustalony przenośnia oznacza właśnie dla ciebie. (...)Jaki jest obiekt koszmarów i dlaczego zasoby siły roboczej je mają? Co wolno z tym poczynić?Koszmar nagminnie wyjawia świadomemu umysłowi pełne lęku, nieprzyjemne uczucia, które cyklicznie tłumione są odkąd wielce długiego czasu. Emocje te, dotyczące incydentu bądź sytuacji, która miała położenie w środku czasach twojej młodości, dzieciństwa ewentualnie wewnątrz innym wcieleniu, są uwięzione w twoim wnętrzu. W momencie ich powstania byłeś zbyt bezsilny lub cherlacki, by poradzić sobie z tym, co miało miejsce. Jednakże w ciągu każdym społem, podczas jak takie zablokowane emocje są wywoływane, dają o sobie wiedzieć przez koszmary. Często pomaga dokładne odtworzenie do wnętrza myślach takiego snu, niedaleko jednoczesnym wyobrażaniu sobie, że ma się moc stawienia czoła danej sytuacji. Następnie trzeba zadośćuczynić te uczucia do wnętrza taki rozwiązanie, w jaki negacja logiczna można było tego uczynić do wnętrza czasie, jak było się rzeczywiście bezbronnym.Koszmar atawistyczny sugeruje, że w tej chwili od czasu długiego czasu dusisz do wnętrza sobie jakąś emocję, która rozpaczliwie chce zostać uwolniona.Straszny spanie prawdopodobnie istnieć też konsekwencją spotkania na planie astralnym jakiejś przerażającej istoty. W takim przypadku, przed zaśnięciem każdego wieczoru stawiaj wokół siebie silną ochronę. Jeżeli masz małe dzieci, które muszą posiadać porządny dopuszczenie do twojej energii, zaznacz w szczególności, iż mogą bez trudności wychodzić poza ramy tę tarczę. W przeciwnym razie poczują się osierocone.

Komentarze

  1. Your exploration of meditation in Buddhism is insightful and offers a profound perspective on mindfulness and presence. It's enlightening to see how meditation can enhance our daily lives. Similarly, for those seeking professional NDIS occupational therapy services, I suggest visiting NDIS occupational therapy. Their expertise can provide essential support, much like meditation offers a path to inner peace and understanding.

    OdpowiedzUsuń
  2. Your exploration of the varieties of Buddhism and meditation is enlightening. Just as meditation brings peace and harmony to one's life, making thoughtful improvements to one's living space can also bring tranquility. For Brisbane residents, considering fencing brisbane for their homes can be a way to add serenity and privacy, reflecting the peacefulness one might find through meditation.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Rzeczywistość w perłach

Byt mandali